DOPRAVU OD NÁS MÁTE STÁLE ZADARMO 😊

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

TOVAR, DOPRAVA A PLATBA

MÁTE VŠETKY TOVARY SKLADOM?
Áno, všetky tovary, ktoré sú vidno v eshope, sú skladom, a pri každom produkte je vidno, v akom počte.
KOĽKO STOJÍ DORUČENIE KURIÉROM?
Využívame služby GLS alebo DPD a doprava je ZADARMO
AKO DLHO TRVÁ DORUČENIE TOVARU?
V priemere 3-5 pracovných dní
AKÉ PLATOBNÉ METÓDY SÚ U VÁS DOSTUPNÉ?
Objednaný tovar je možné u nás uhradiť: bankovým prevodom platbou vopred na účet alebo bankovými tlačidlami. Platba vopred na účet znamená, že po odoslaní objednávky Vám obratom pošleme zálohovú faktúru emailom a akonáhle bude uhradená, dávame tovar na expedíciu.
ZASIELATE TOVAR AJ NA DOBIERKU?
Nie. Nakoľko máme skladom veľké, váhovo ťaké, aj cenami vyššie produkty, dobierka je pre nás komplikáciou. Na druhej strane Vám to kompenzujeme dopravou ZADARMO - ktorá je pri veľkých a ťažkých produktoch nezanedbateľná.

VRÁTENIE A OBJEDNÁVKY

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
1. Vždy máte právo odstúpiť od kúpy do 14 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie sa začína dňom doručenia posledného tovaru z Vašej objednávky.

2. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (nezabudnite vyplňte dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate). Formulár stiahnete TU. Následne nám tento formulár pošlite emailom na info@mivi.sk

3. Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej škatule. Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. (Neprelepujte prosím originálnu krabicu, ktorú by ste tým znehodnotili!).

4. Pre tovar si pošleme vlastného kuriéra.

5. V žiadnom prípade neposielajte tovar svojím kuriérom a nie na dobierku. V takom prípade nebude tovar prevzatý!

6. Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime na vami uvedený účet peniaze za tovar.

 

Dôležité informácie:
1. Produkt, ktorý vraciate, nesmie byť použitý, zničený, či opotrebovaný.

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?
Nepoškodený a nepoužívaný tovar je možné vrátiť v originálnom nepoškodenom obale do 14  dní od doručenia.
KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Kuriéra a náklady spojené s dopravou preberáme na seba my.
AKO MÔŽEM ZMENIŤ/ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?
V prípade, že si prajete zmeniť/ zrušiť Vašu objednávku, prosím bezodkladne kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorej stačí uviesť číslo objednávky a požiadavku za Vás ochotne vybaví.


OSTATNÉ

AKO POSTUPOVAŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?
Na tovar zakúpený na www.mivi.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru Vám príde faktúra do emailu, ktorá slúži ako záručný doklad. Reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom nášho reklamačného formulára, ktorý si môžete stiahnúť TU.

Tovar, ktorý si želáte reklamovať je nutné vopred ohlasiť emailom, kde Vám povedia ako postupovať. Reklamovaný tovar posielajte vždy vyčistený. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.

KDE SI MÔŽEM STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR A FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU?
Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU.
Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť TU.
 NEPÁČI SA VÁM TOVAR ALEBO FARBA?
Bez obáv, vrátenie tovaru je vždy možné do 14 dní od doručenia (tovar nevymieňame).
MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?
Nie, neponúkame možnosť vymeniť tovar zakúpený v našom online obchode. Ak chcete inú farbu, najjednoduchšie je nám nechcené kúsky vrátiť a následne zadať novú objednávku. Vrátenie tovaru do nášho skladu zvyčajne trvá niekoľko dní. My následne Vašu vrátenú objednávku spracujeme a peniaze Vám vrátime podľa Vami zvoleného spôsobu platby (uvedené vo formulári) do 14 dní od prijatia zásielky.
POTREBUJETE PORADIŤ?
  Zavolajte nám na číslo +421 917 816 213 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo nám napíšte e-mail na info@mivi.sk.
Sledujte FACEBOOK
Disable
Sledujte INSTAGRAM
Disable
HORE